رژیم غذایی برای درمان ادم صورت در مرحله نارسایی کلیه 3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

رژیم غذایی برای درمان ادم صورت در مرحله نارسایی کلیه 3

هیچ کس نمی تواند انکار کند که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان مقاله بیماری کلیوی دارد. یک رژیم غذایی مناسب و سالم می تواند به کلیه ها محافظت و بهبود عملکرد کلیه است. برای بیماران مبتلا به ادم صورت در مرحله 3 نارسایی کلیه، بنابراین رژیم غذایی می تواند کمک به حفاظت از آنها ادم و عملکرد کلیوی مراجعه؟ بعدی، لطفا به درمان رژیم غذایی برای ادم صورت در مرحله 3 به نارسایی کلیوی مراجعه کنید، هر گونه سوال دیگر، لطفا بحث را به پزشکان ما آنلاین و یا یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com برای مشاوره رایگان بیماری ارسال کنند.

1 حد مصرف نمک به شدت

برای بیماران مبتلا به ادم صورت در نارسایی کلیوی، آنها نیاز به محدود کردن مصرف نمک به شدت. اگر ادم شدید است، مصرف نمک لازم برای کنترل در 1G روزانه حتی بدون است. اگر پروتئین خود را در ادرار ادم را کاهش می دهد و می شود کمک رسانی، ممکن است مصرف نمک درستی را افزایش دهد، اما مصرف نمک در روز نباید بیشتر از 5G. علاوه بر این، لازم است برای جلوگیری از ترشی، سینک، تجاوز به عنف، اسفناج، رازیانه، کرفس، گل زنبق و شلغم، به عنوان آنها حاوی مقدار زیادی نمک است. و رژیم غذایی کم نمک می تواند به کاهش احتباس سدیم در آب به جلو ادم و فشار خون بالا کمک کند.

2 کاهش مصرف آب

به جز نمک، اگر ادم صورت شما شدید باشد، لازم است به منظور کاهش مصرف آب برای جلوگیری از دستگیری آب بیشتری در بافت ها.

3 حفظ مصرف پروتئین کافی

در حالی که شما مبتلا به بیماری کلیوی تشخیص داده، شما نیاز به کاهش مصرف خود را از پروتئین، از مقدار پروتئین است که می تواند کار کلیه ها را افزایش می دهد و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها، در این زمان، همچنین می تواند ادم را تشدید کنند. بنابراین بیماران توصیه به خوردن غذاهای غنی از پروتئین با کیفیت بالا برای دیدار با نیازهای بیمار است.

علاوه بر این، بیماران باید مصرف خود را از پتاسیم و چربی را محدود می کند، و خوردن غذاهای بیشتر غنی از ویتامین. در این زمان، شما همچنین می توانید برخی از غذاها می خورند درست کار کند با ادرار زیاد، مانند کدو موم، هندوانه، سرکه سیب، و غیره detumescence به جز رژیم درمانی، لازم است برای درمان در بیمارستان ما، ما باید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی حمام پا درمان، درمان حمام دارو، داروهای چینی خوراکی برای بیماری کلیوی. اگر شما میخواهید بدانید که این درمان ها، شما می توانید پیام زیر را ترک کرده و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

 





:: برچسب‌ها: مرحله کلیوی نارسایی 3 رژیم غذایی برای درمان ادم صورت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: